Studenten !!
Publicerat den

 
I onsdags var det äntligen min tur att ta studenten. Det firade jag med champagne frukost vid kronprinsen med hela klassen, för att sedan gå igenom triangeln , gustav och centralen innan vi tog oss vidare till Slagthuset där vi hade lärare middag. Snyggt uppdukat och 2 rätters-middag, med två artister som sjöng fina låtar för oss. Vid 3 tiden hade vi tårtkalas och sa hejdå till alla lärarna och fick våra betyg. Vid 4 tog vi våra sista steg ut från skolan och på en scen där vi dansade så mycket vi bara kunde in för alla familjer. Hoppade sedan på ett flak som tog oss runt i malmö i cirka 1h innan vi blev upphämtade, själv åkte jag mercedes cabben hem. Blev omkramad av släkt och vänner när jag kom hem.
 
Där fortsatte firandet med god mat, härligt folk, presenter, skratt, sprit, en mycket lyckad kväll. Jag kom i säng ganska tidigt då jag vart trött. Så ingen utgång var det för min del den dagen.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?