Tävling Örestad Ryttarförening
Publicerat den

En bra blogg ska egentligen innehålla snygga bilder men idag får ni nöja er med den här. hade ingen med som kunde fota. Mamma filmade bara.:)
 
90 cm : 8 fel, bra runda med bra språng. Ändrade dock spö hand vilket kanske inte var det smartaste då z hela tiden drog på andra hållet istället. Så då blev det "oj där kom ett hinder", sen drog hon sig ur spåret och på spåret igen sen "ett hinder till". Bilden är från 90 cm och jag tycker hon har fått betydligt rundare och luftigare språng. Kanske önskat att jag hade ridit lite bättre mellan hindrena i denna klass. Vart lite flaxt och slarvigt.
 
1m: 18 fel, 3 ner sen glömde jag helt bort vilken 3:an var så fick lägga en volt. Lite orutinerat kanske men vafan det var varmt ute och alla kan få black outer ibland. För övrigt red jag henne mycket bättre i denna klassen och hon var mer med mig. Fick in väldigt bra språng och hon var jätte rolig och rida, vilket är det viktigaste. Vi tränar för att hitta varandra, få mer rutin. Sen har hon ju inte tävlat nästan ingenting innan jag köpte henne. Man får ju ha det i åtanke.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?