Visade Spirit
Publicerat den

 
Hej svejs :)
 
Visade spiritus till sanna idag inför en som kanske skulle köpa honom. Dock sa dem aldrig i telefonen att dem skulle ha honom till ridskola vilket man borde säga i telefonen om det nu är syftet. Men skitsamma.
 
Detta var typ 3:dje gången jag satt på Z rygg och första gången jag red honom "seriöst". Bilderna är tagna precis innan jag gick helt loss honom. Ska fråga sanna om jag får rida honom igen så ni kan få se hur fin han verkligen kan va. Hoppade även några språng, vilken ärlig häst som verkligen suger tag i hindrena. Man måste ändå vara på honom och liksom säga "här är jag " men små kommunikations tecken och han hoppar kanon bra!!
Mycket med ryggen också så man får se till att sitta kvar och hitta rätt. Jätte trevlig häst.
 
 
 



Anonym

Du ser ut att vara en skicklig ryttare. Vilken snygg häst du har.
Ser fram emot att få läsa mer om dina hästar

En ny läsare



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?