ååh sådan känsla !
Publicerat den

Hej på er allihopa, var iväg på kvällen igår med sanna så hann inte blogga. Hoppningen gick kanon bra och Zamora bara flög över hindrena. Hoppade lite enstaka hinder på 1 m och sen en bana på 90 cm. Till en början med var hon ganska seg och inte alls framme för skänkel. Fick sitta och trycka hela tiden. Efter att mamma hämtat sporrara fick jag lite fart i henne. och oj vad hon hoppade bra på en av oxrana. Fick in en sån grym känsla som har saknats innan. Det vill jag känna hela tiden när jag hoppar henne!! :)
 
För övrigt gick hon ganska kasst. Fick inte igenom henne och hon var allmänt jobbig. idag ska jag tömköra henne så hon blir riktigt lösgjord. Så får hoppas det hjälper lite. Sitter inne och vilar lite nu. Har varit med när louise tömkörde alpha i morse, sen mockat 4 boxar, och red corre på barnvallen för en stund sen. Vi tränade kondition och jag är helt dööd. Stod upp i galoppen fram och tillbaka på barnvallen. Sjukt jobbigt, men bra.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?