:)
Publicerat den

 
Finaste ! <3
 
dagen har gott i ett. Kom inte in förens vid halv 9 från praktiken. Vi var iväg och hoppträna corre och det gick super. Sen där i mellan red jag min egna häst. Vi hade galoppträning. Det jag gjorde med corre igår. Dock blev hon aldrig trött hah.. Ju mer vi galopperade desstu piggare blev hon.. knäpp häst alltså. Sen mockade jag och fixade mitt egna stall, sen gick jag in och fixade annelis stall. imorgon ska jag först iväg med louise och alpha vid halv nio, sen mocka annelis stall, sen eventuellt hinna rida och mocka mitt eget innan jag fixar corre inför träning vid två tiden. Sen är vi iväg hela eftermiddagen och sen ska jag och mamma iväg och shoppa snabbt, inför linneas 18 årsfest på lördag :)
 
Fullt upp och jag har ingen aning om hur jag ska hinna med allting, men det löser sig. Det gör det alltid :)
 
Xoxo






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?