Film på när jag rider lexus ! :)
Publicerat den

 
Äntligen har jag fått in filmen på youtube.. Blir bara en kort film snutt, och här var han inte helt genomriden..  Tar gärna emot kritik. Men man behöver ju inte överdriva :)
 
Xoxoxo
 
 



Emma

Hejsan, gud vilken fin häst, vilket kapacitet man kan plocka fram! Han verkar dock vara lite för maffig för dig att rida, men det är bara att jobba ;) Tycker det ser trevligt ut, kanske kan önska något mer stöd på ytter, och sitta mer tillbaka och upp med handen i galoppen och jobba honom mer i uppförsbacke!
Fin blogg!

Svar: Hejsan. Det är inte min häst. Det är en kompis häst som jag tävlar hoppning med. Med tanke på att han är en av dem mest välridna kan nästan vem som helst rida honom. Sen rider ju alla olika. Ska absolut tänka på det nästa gång. Tack för tipset. Vill också påpeka att detta är första gången jag rider honom på mer än 3 månader. Det hade varit annorlunda om jag suttit och ridit honom varje dag.
Men tack för tipset :)
Tack
Denise klevenborn



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?