Hemmafest :)
Publicerat den

Hej på er. Efter tävligen idag fixade jag stallet och sen gjorde jag mig i ordning för att åka in till staffanstorp för hemmafest. Det var ett bra tag sen någon hade det. Bra intiativ av min bror christian där ! :)
Jag har precis kommit hem och tagit en dusch då jag kände mig ofräsch. Satt och hade ångest på bussen att jag skulle behöva gå hela vägen hem i mörkret och blåsten, så jag frågade bússchaffören om han inte kunde släppa mig längre fram så jag slapp gå så långt, och visst kunde han det! Jag är jätte tacksam för det. Det gjorde mig glad.
 
Jag ska snart nanna kudden. Sov bara 4h igår natt för kunde inte somna. Så jag tror att om jag bara sluter ögonen så somnar jag. Ska bli skönt och sova ut !! :)
 
Jag glömde nästan, spelade beer pong, som är överkul ! :D och jag ja vad kan man säga Va.... Förlorade duktigt... haha. Men det var kul ändå...
 
Gammal party bild ! :) hade inga nya.
 
 
XoXoo






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?