puss på dig älskling
Publicerat den

Puss på dig älskling
 
Hej, har precis städat undan lite på rummet. Kände att det var äckligt skitigt.. Hatar när det är ostädat. Man sover sämre då. Gör ni också det? kanske bara sitter i mitt huvud..
 
Som ni märker har jag äntligen fått in bilderna från i fredas förra veckan när jag och louise var i skogen med z. Det blev många bra bilder. Bloggen blir både roligare och titta på och för mig att blogga med lite nya bilder. känns ganska fräscht. :)
 
imorgon har jag praktik. Corre ska iväg och hoppa vid 2-3 tiden så vi är väll hemma igen vid 5 kanske. Om vädret tillåter ska jag rida ett ordentligt lösgörande pass med zamora. Funderar på att starta en pay and jump i helgen men har inte bestämt mig än.. Det är trots allt vädret som bestämmer..
 
sov gott
 
xXooxo






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?