löshoppning :)
Publicerat den

 
Tiden rullar iväg, hade ett par vänner som var här till halv elva, vi kollade film och käkade gottis. Mysigt ! :)
Började med lexus film från hoppningen idag för 1h sen och den är nästan klar. Lekte runt lite så jag hoppas ni kommer gilla det ni er. Dock tar det för långt tid att lägga upp den idag så ni får den imorgon  ( idag) medn tanke på att klockan är över 12.. :)
 
Löshoppade ju zamora idag. Det gick super bra och grannen hjälpte mig. mamma filmade så kommer ett lite klipp någon dag.. När jag har tid. Hon hoppade faktiskt helt okej. För ett halv år sen kom hon knappt över 110cm när vi löshoppade, idag hoppade hon hela 130cm, utan problem! :D Så stolt över min sessa. Hon börjar bli vuxen.
 
Jag ska sova nu för är helt slut i huvudet, men vi hörs :)
 
Xoxo
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?