Minnen :)
Publicerat den

Her feelings she hides.
Her dreams she can't find.
She's losing her mind.
She's fallen behind.
She can't find her place.
She's losing her faith.
She's fallen from grace.
She's all over the place.
Yeah,oh
 
Kollade tillbaka på min gamla blogg för en stund sen. Det syntes tydligt att jag bara var 15-16 år när jag skrev på den. Hur tänkta jag ? Det är nästan pinsamt hur dåligt jag skrev. Och sättet man tänkte på? Jag säger inte att jag är vuxen bara för att jag är 18, men om man jämför mina texter, då kommer ni, som skrattar åt det jag skriver nu, tycka det jag skriver nu är bra. Så illa e det :)
 
Funderar faktiskt på att radera den bloggen. Det är synd för att beachen är med, och då har jag ingenting kvar av honom alls. Så får väll överväga, sen tänka på att jag faktiskt var ung och dum på den tiden när jag skrev..
 
Sorry för detta off road inlägg..
 
Sjukt gammal bild på mig !






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?