Mysig lördagskväll :)
Publicerat den

Så här såg jag ut igår på arlövsrevyn :)
 
idag har jag hoppat z. La till massa tittiga hinder, (tobleronet, tunna/smalt hinder, däck. ) Hon hoppade allt utan problem. Tittade lite på tunnan för hindret var ganska smalt men sen hoppade hon utanproblem. Känns som att hon litar på mig ganska mycket. Så det är jätte kul. Jag har alltid i tanken, "kom igen gumman, detta klarar du, jag hjälper dig" och det känns som hon bara bli säkrare och säkrare. Dock försöker jag som min ridlärare louise sa att låta henne sköta allting och att jag bara ska hitta rytmen. Hon sa att det kommer underlätta senare i framtiden. Så jag försöker så mycket jag bara kan att låta z sköta det.
 
just nu ligger jag i sängen och ska snart städa lite. det behövs kan jag säga. Försår inte hur det alltid kan bli så stökigt?.. konstigt. För en stund sen kollade jag melodifestivalen med mina föräldrar . Vi åt bakpotatis och entreco. pappa hade även lagat lamm. Över goott. !
 
xoxo
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?