ojoj
Publicerat den

Shit vad statistiken sjunker när man inte bloggar på en vecka haha. Jag lever iallfall om det var någon som undrade det. Hela familjen har legat sjuk i influensan. Så det har varit en ganska tuff vecka , men nu mår vi allihopa bättre och återgott till våra vanliga sysslor. Jag började som sagt min praktik i måndes , men blev sen sjuk. Var dock tillbaka idag. Det går jätte bra och jag ska ta igen dem dagarna jag missat någon annan gång. Antingen om jag följer med på tävling eller om jag tar igen dem dagarna på sportlovet. Vi får se vad min handledare säger. Det är som sagt min granne. Nära och bra.
 
Z och jag ska upp imorgon bitti och hoppa en pay and jump i böckeberg. Det är egentligen en elev som har ett projektarbete. En bra och rolig grej tycker jag. Borde vara fler som anordnar sådana saker. Vi ska iallfall hoppa två rundor, 80 och 90 cm. Nu har hon bara longerats i veckan och jag själv är inte så pigg /stark, nu när jag varit sjuk så vi tar det helt enkelt som det kommer. Det gör vi alltid. Sätter aldrig upp några mål för man blir alltid så besviken om man inte skulle nå dem. Bättre att man går in och gör sitt bästa sen se vart det tar en. Nu är detta ju bara en tävlingsträning så det är egentligen skit samma hur det går, Men för Zamoras utveckling är detta ännu ett steg längre. Allt jag gör med z är en jätte stor grej. Varje minsta grej vi åker på elr gör för första gången är något stort. Hon är nästan helt orädd och börja lyssna på mig jätte bra. Börjar bli så himla kul att rida min stjärna !
 
 
 
Xoxox






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?