Pay and jump
Publicerat den

åh min fina zamora!! :)
 
80 cm, 2 ner. Jag red väldigt dåligt faktiskt. Jag red inte fram alls överhuvudtaget. Hon var inte ordentligt framriden. Hon var väldit tittig och överallt på framhoppningen. Man red fram på framhoppningen som var jätte litet. var alldeles för hårt för att rida där ute. på banan hade dem ett sista hinder som alternativ, vattenmatta då. Zamora tittade inte alls utan bara hoppa! Så himla kul !
 
90 cm. 2 ner.  jag red fram henne lite mer, försökte få henne framför skänkeln och verkligen ta skänkeln direkt. Sen att hon gick fram lite mer och hade lite mer go. Mamma hjälpte mig på framhoppningen och vi tog något språng på 1 m. Jätte kul faktiskt att hon hoppa så bra där! :D på banan hade jag ett helt annat tempo. Red en mycket större och snabbare galopp. Sprången blev mycket bättre. Sen blev hon lite för hispig och jag tog i henne så blev hon lite irriterad och steppa lite. Men det är sånt man får ta. och våra rundor just nu är inte snygga , men det kommer också! Så himla nöjd jag är med 90!!
 
Båda bilderna är från 90 cm. Det är inga dåliga framben ! hon kan om hon vill!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?