Stallet och rida..
Publicerat den

 
Har väntat i snart 3h, seriöst.. på att min youtube film på lexus ska ladda upp.. Sjukt va? Den är iallafall snart klar, så läger in den här när jag ridit z. Ska prova rida henne på kandar, så idag blir det ett dressyr pass i paddocken. Så får vi se hur det går. Och jag har läst om hur ett kandar funkar, andledningen till att jag provar, är för att jag vill prova så många bett som möjlight sen använda det hon går bäst på. Mer konstigt är det inte. Jag vet hur ett kandar fungerar och jag ska inte slita sönder munnen på min häst, var in oroliga.. :)
 
Vet hur dömande häsmänniskor kan vara. Ni får självkart ha era åsikter, och stå för dem. Det gör inte mig något :)
Höörs sen
 
Xoxo
 
Hon har kapacitet
 
 
 
 



olle

Skriv gärna sen hur det gick :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?