Svar på tal :)
Publicerat den

 
Hejsan, Hon är född 04, så hon blir 9 år i år. Hon har varit ute och tävlat någon 90-1m lokalt, men om man kollar resultat på equipe så har hon nästan 20 fel på varje. Jag antar att hon var väldigt grön då och behövde lite mer tid. När jag köpte henne,( i slutet av november, början av december 2011, haft henne i crirka 1 år och 4 månader. ) Var hon väldigt ivrig och kom knappt över hinder på 40 cm utan att bommarna flög åt alla håll och kanter. jag tänkte "vad e det för häst jag köpt".. Jag var inte så posetiv då. Dock har hon motbevisat mig för varje dag som går.. i söndes hoppade vi 110 cm , och idag löshoppade hon 130 cm utan problem. I sommras kom hon knappt över 110cm när vi löshoppade.. Hon har blivit stark, byggt muskler, hittat rytm, börjar lyssna och hittat sprången..
 
Tror hon kommer bli en bra häst med tiden. Dessutom sattan vilken trav hon ligger inne med ! :D
 
Hoppas du fick svar på din fråga.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?