uteritt igår :)
Publicerat den

Hej, igår var jag på körskola på morgonen. Gick super bra. Har skrivit upp mig på 5 dubbelektioner. Men dem hade inte tid förens om 4 veckor. Så då hinner jag bli klar med praktiken. Gick tillbaka till skolan efter lunch, men dem släppte oss direkt då dem tyckte det var för fint väder för att vara inne på en fredag. Snällt :)
 
Red en runda med olivia och hennes pojkvän erik. Olivia red spiritus, erik stormur och jag z. Det gick jätte bra för allihopa. Z var otroligt fin att rida. Dock blev hon pigg när spirit fick gå framför henne så då blev det inte så mycket koncentration haha. Dem fick galoppera av sig rejält på fältet.
 
på kvällen var jag på arlövsrevyn med mina föräldrar. underbart att få skratta lite ! :D
 
Hon är så fin min pinsessa ! :D
 
Tack olivia för bilderna 
 
 
 
 



IDA

Fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket :)
Denise klevenborn



URL: http://www.idalarsons.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?