Vacker ! :D
Publicerat den

Det är inte bara min häst som är vacker på denna bilden. Älskar miljön och skogen som är lite suddig i bakgrunden. Underbart ! :) Bilden är tagen på pay and jumpen igår! :) Satt och kollade igenom filmerna. Man lär sig jätte mycket på att studera sin ridning. Man ser vad man kan förbättra och vad man kan förändra till nästa gång. Jag la också märke till att jag måste ändra min hoppstil på en gång haha. Den är inte bra. iallfall inte på z. Jag studerade skillnaden på när jag rider henne och när jag rider lexus. Det kan se snyggt ut på honom , nog för att han hoppar på ett helt annat sätt än vad hon gör. Hon måste få in mer spänst och scoop. Måste börja träna lite på högre hindren nu. Mamma får hjälpa mig hädan efter när jag ska hoppa.
 
Som nu på pay and jumpen när vi höjde upp lite på framhoppningen fick hon in så himla mycket bättre språng och började liksom hoppa lite. Tror det är precis det hon behöver nu när hon blivit mycket starkare och fått lite muskler. Nu orkar hon liksom bära upp sig själv.
 
Detta var inte meningen att bli något långt inlägg men blev så uppslukad i mitt eget tänkande..
 
xoxo






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?