27-dagar till studenten :)
Publicerat den

 
åh, är inte livet helt underbart just nu? Tog precis in hästarna och det är fortfarande halv ljust ute. Klockan är tjugo i tio.. Helt vind stilla och skönt ute. Jag njöt av utsikten på min vackra gård. Jag älskar verkligen att bo här ute.. Hur ska jag kunna klara mig utan detta sen?
 
Nu är det bara 27-dagar kvar till studenten !! :D Det börjar närma sig med stormsteg. Ska bli så himla kul, och jag längtar som fan tills jag kan börja jobba, känna lite pengar och köpa lite nya fina saker till Z!! Ett nytt träns ska vi börja med,  sen ett nytt silvrigt swarotwski pannband. Hade köpt en super snygg grimma för typ 1000 spänn och ett swarotswki panband , men hon pajade det redan efter första användningen.. Lite halv trist faktiskt. Men sånt är livet och det går inte att göra så mycket åt ! :)
'
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?