Dagens outfit :)
Publicerat den

 
 
Hej på er :)
 
idag kom jag till skolan redan vid halv nio i morse. Hade redovisning på vårat projekt arbete som då var Lexus och det kändes kanon bra och var väldigt lätt att prata om. Även om det var inför hela klassen.
Vid lunch åt vi en sallad på café 2000 som jag varmt rekommenderar. Alltid lika gott och man får bestämma precis vad man vill ha i den :) !!
 
Efter lunchen hade vi svenska, fick reda på att jag fick VG på mitt  nationella tal. Kändes kanon bra faktiskt och jag är mycket nöjd med mig själv. Jag gick redan vid halv två för skulle till körskolan.
 
 
Försökte mig på en sådan hoppbild som alla dem kända bloggarna gör.. Men det gick väll sådär. Förstår inte hur dem kan hoppa och se snygga ut samtidigt.., Ja ni ser ju själva hur jag ser ut haha
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?