Helgen i norrköping :)
Publicerat den

Min syster natta och jag :)
 
Bilden är från lördagen på Oscars 20 årsfest. Himla trevlig kväll och mycket roligt folk. Vi stack ut vid 12 men jag stack hem redan vid 1 för jag var jätte trött. Hade sovit dåligt mellan fredan och lördagen för hade ont i magen. Så ingen party tjej var det ut av mig på lördan. Lite trist att inte va på humör när man är någon annanstans än i skåne, och Malmös (börjar bli ) tråkiga ute ställen.
 
På lördagen shoppade vi även. Pappa drog åt sig både skinjacka, skor och snygga spets tröjor. Man klagar ju inte när han är på sådant shopping humör och bjuder på allt.. Det är bara att tacka och ta emot. Speciellt nu när man snart måste börja betala för sina egna grejor.. Tröjan och jackan på bilden, även skorna i bilden nedan för är lite av grejorna jag fick. Vill ni se bilder på allt? kan kanske fixa det om ni är snälla..
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?