High on Life :)
Publicerat den

 
Hej på er :)
 
Förlåt för att jag inte bloggade igår kväll. Direkt efter att jag ridit Zamora, fixade jag mig och drog in till staffanstorp. Jag och malin skulle förfesta. Slutade med att Alle kom och hämtade upp oss och vi förfestade hemma hos honom. Vi drack Champange och spelade kort ! :) Mysigt.. Jag har aldrig tyckt om Champange innan, men det är faktiskt inte så farligt att dricka det. Man kan alltid lära sig tycka om det såklart :)
 
Och idag har jag inte varit människa att blogga.. Gick upp vid nio tiden och slängde ut hästarna.. Tror jag fortfarnade var full då? Har jätte svårt att sova när jag har druckit. Vid 11-tiden mådde jag så illa att jag spydde. Sen vid 12 somnade jag om och sov fram till halv -6. Sen vart det stallet som gällde. Nu ligger jag ner kryppen i sängen och ska snart sova.. Mår fortfarande illa och har ont i huvudet..
 
MEN fy fan vad kul jag hade igår!!
 
 
 
Bjuder på bilderna.. Som ni ser är jag rätt dragen..
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?