paus från hästarna
Publicerat den

Taggad häst på att hoppa :)
 
Hej på er.
 
Olivia har tagit hela stallet idag. Underbarare vän kan man inte ha <3 Så jag har bestämt mig för att t en paus från hästarna idag. Så zamora får vila och bara ta det lugnt. Hon var nog rätt orolig inatt när det åska och blåste, hon hade rört runt en J*vla massa i boxen sa olivia. Stackaren :)
 
Istället för hästarna idag ska jag städa mitt rum, förstår verkligen inte hur det kan bli så stökigt hela tiden.. Jätte konstigt.. Sen ska jag starta en film och njuta av att jag är ledig fram till och med måndag !! :D
 
 
Just det, har kollat fel, tävlingen är på söndag. Så på söndag startar vi en 90 cm och debutterar 1m lokalt :)



Caroline Andersson

lycka till på söndag:)

Svar: Tack :))
Denise klevenborn



URL: http://www.tavlingsryttare.blogg.se


Lotta

Stort lycka till på söndag! De går säkert bra! ;)

Svar: Tack :)
Denise klevenborn



URL:


Ann

Du e duktig du men vem som stökar ner vet jag faktiskt inte....



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?