Puss på dig älskling
Publicerat den

 
Godkväll, snart god natt :)
 
om bara en liten stund ska jag släcka för dagen. Fått in alla bilderna på datorn och även bjudit er på några :) Synd bara att min häst är så snygg men att jag blev över dålig på typ alla bilderna... Fast det är ju viktigast att Z blir bra. Hon är verkligen fotogenisk. En mycket vacker häst som är en fröjd för ögat att se. Så Glad att min prinsessa är MIN!!
 
imorgon har vi bara lite flak fix, så ska in till skolan vid tolv, efteråt ska jag sola sen ska jag och Olivia färga håret. Vill ha det lite mer rött en får se. Antingen färgar jag det rött eller svart.. Vad tycker ni? Tips på annan hårfärg?
 



stina

Denise jag tycker du skulle lägga i guld slingor lite bredare modeller. Tycker jag hade varit snyggt.
Du blir fin i vilket fall som :)
Ha en bra dag



URL:


Anonym

Vilken fin häst du har



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?