Rödhårig nu :)
Publicerat den

Ni har ju sätt en före bild på alla mina andra bilder så kände att det kanske inte va nödvändigt med en. Olivia och jag hjälptes åt. Först la vi i en blekning i mitt hår för att få det lite ljusare så att den röda färgen som vi skulle sätta in senare skulle synas bättre. Med tanke på att jag var rätt mörk i topparna och ljusare i hårbotten så hade det antagligen blivit jätte rött i hårbotten och bara lite på på längderna.
 
När vi väntade på att min blekning skulle verka satte jag i Olivias hårfärg. Mörkt brunt, dock blev det väldigt mörkt (nästan svart) Men det lägger nog sig efter några tvättar.
 
Så här såg håret ut efter blekningen
 
Sen la vi i den röda färgen. Och resultatet blev :
 
 
Väldigt nöjd faktiskt :) Tycker det är lite coolt
 



lina

skit snyggt!

Svar: Tackar :)
Denise klevenborn



URL: http://smileyyy.blogg.se/


Anonym

Snyggt



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?