130 cm hoppning :)
Publicerat den

Hejsan :)
 
jag är hemkommen och välbehållen efter ett hopp pass med spirit. Jätte kul att få se honom igen samt rida honom. Fick även träffa min förra ponny Gienek som står i samma stall som Spirit. Det var faktiskt lite kul ! :)
 
I alla fall, Hopp passet gick kanon trots att spirit testade mig näst intill varje språng. Men när jag väll fick honom till att hoppa, Wow! Vi seglade över en bredd oxer på 130 cm som ingenting. Vilken känsla och vilket perfekt språng. För övrigt kändes han extremt pigg och väldigt framåt. Nej det var jätte kul och jag gör det gärna igen ! :)
 
Zamora trimmade jag i paddocken på ett vanligt träns bett. hon kändes pigg och fräsch och hade en trevlig inställning och mycket positiv att arbeta. imorgon ska jag bara ut och jogga henne en runda. Hon behöver verkligen komma ut i naturen. Har blivit lite för lite av det senaste veckan. :)
 
Nu ska jag sova för att orka upp imorgon!
 
Gammal bild från när jag hoppar s
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?