Tävlingar ! :)
Publicerat den

Det kändes faktiskt riktigt bra i helgen, på lördagen hoppade vi hinder på 110 cm, även några språng i banhoppningen idag var på 110 cm. Att Frank kutcher ser att Zamora faktiskt har potental, annars hade han ju inte höjt upp hindrena, får mig till att faktiskt komma ut på lite tävlingar fram över och bara se hur det går. Med lite rutin kanske det kommer gå hur bra som helst, i alla fall i dem små klasserna.
 
Så jag har kört på "stort", det fanns en tävling den 20 oktober, då startar vi 80 -90 cm i malmö ridklubb, sen ville jag så gärna tävla i Helsingborg så jag anmälde mig till ett "halvt meeting" eller vad man ska kalla det. Zamora kommer att hoppa 80- 90 cm på måndagen den 28, och 85-90 cm tisdagen den 29. Med tanke på att det är så pass låg höjd borde det inte ta så hårt på henne. Inte mer än vad denna helgen har gjort. Sen får hon pausa efter det.
Det ska bli så kul och jag längtar ihjäl mig ! :D
 
 
Då kommer min snygga rosa kavaj på igen, har enbart använt den 1 gång ! :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?