Total Rum Makeover ! :)
Publicerat den

 
 
Godkväll på er kära blogg läsare.
 
Jag har varit ute och nattat hästarna. Det regnade ute så dem blev glada att få komma in. Sen stod jag och pratade med mina grannar och som vanligt springer tiden iväg. Jag har hunnit in nu och städat mitt rum som jag tjatat på i flera dagar. Sen så gjorde jag en total make over och möblerade om då jag var trött på hur rummet såg ut innan. Men det blev rätt så bra nu och jag är nöjd..
 
Just nu ligger jag i min nybäddade säng med tända ljus, låg musik på i bakgrunden och datorn i knäet. Kan livet bli mer underbart? Detta är ren avkoppling! :)
 
Jag har börjat titta på en ny serie som jag fastnat lite för. Awkward heter den. rekommenderar er att titta på den. Varje avsnitt är bara 30 minuter så man hinner inte tröttna som jag brukar göra när jag kollar serier.
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?