Anmäld till Lomma. :)
Publicerat den

 
Mamma åkte in till jensen för att hämta hem min sadeln, Tydligen så hade han läst fel på datumet och inte ens börjat med den? Men den skulle vara klar till imorgon. Det hoppas jag verkligen.. Ska ut på en P&J med Zamora på söndag. Har inte bestäm mig riktig än vilken höjd, Men tror det blir 80 - 90 cm. Vi åker endast ut för att ha kul och bara latja runt lite. Får vi ner 5-6 bommar är vi lika glada för det. Jag älskar min häst trots allt ändå..
 
ska snart äta lite middag, det första jag äter idag.. Det kan inte va bra att inte äta på hela dan? Sen ska jag ut och fixa till hästarna och hinna med att plocka undan på mitt rum som har en tendens att bli stökigt..
 
 
 



Lotta

Gud vad kul att du ska ut och hoppa! Blir så avundsjuk! :$ Stort lycka till!! :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?