Barbacka ridning :)
Publicerat den

jag och flygande åsnan :D
 
Hej på er :)
 
Olivia kom hit i eftermiddags och fotade mig och Zamora när jag red henne barbacka. Tog även något språng barbacka. Visst är hon fin? Hon är rätt rolig, för precis innan hindret spetsar hon öronen och drar på mot hindret men precis över hindret drar hon öronen bakåt.  knäppiss...
 
Hon testade mig som fan idag.. Hade dock inte så mycket att säga till då jag satt barbacka och skulle hon få för sig att göra något, kommer jag åka av så det bara visslar om det. önskar bara att hon hade väntat en vecka med att testa mig så jag kan ha en sadel.. Tills vidare får jag väll låta bli och ställa för högra krav på henne så jag slipper ta fajten.
 
 



Tova ♥

Just nu pågår en tävling på min blogg där man kan vinna en snygg Schockemöhlejacka med ett värde av hela 1199:-. Perfekt nu när det går mot kallare tider, om du inte vill ha den själv så kan du ju alltid ge bort den till en vän. Det enda du behöver göra för att ha chans att vinna detta är att följa några få steg, det tar inte mer än några sekunder. Här hittar du tävlingen: http://tovaeivinson.se/2013/september/vinn-en-jacka-fran-schockemohle.html#comment

Kram! (Förlåt om du inte vill ha sådana här kommentarer)



URL: http://www.tovaeivinson.se


lina

hej hej nisse.
så söt att kalla henne flygande åsnan :)
hoppas att vi ses snart ;)



URL:


Anonym

Bra sits för att sitta barbacka. Imponerande!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?