C.R.W - Ridbyxor
Publicerat den

 
Var på hooks  förra veckan och köpte ett par nya ridbyxor, mina "nya" Gamla ridbyxor gick i sönder på grund av att jag fastnade i något i stallet. Lite trist. Som alltid väljer jag Crws - ridbyxor. Alltid perfekt passform, sköna och snygga. När jag köper så att säga nya så köper jag deras. Annars har jag ett par blåa mountaion horse och mina tävlings byxor är från kingsland. Dem från kingsland är också sköna att ha på sig
 
Jag är inget märkes nörd och med tanke på att jag rider varje dag så slits ridbyxor jätte fort. Lika bra att hålla sig till en ridbyxa som man trivs i än att gå och köpa märkes ridbyxor. Så känner i alla fall jag.
 
För er som tyckte dem var snygga hittar ni dem på hooks hemsida : http://www.hooks.se/Assets/ProductImages/Large/100344/100344_03.jpg
649 :-  billiga och extremt bekväma. Dock betalde jag 700:- För mina. Kanske har ett annat pris i fabriken?
 
:)
 
 
 
 
 
 



Anonym

Snyggaaaaa



URL:


Anonym

Coola



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?