hmm.. Vart tog helgen vägen?
Publicerat den

 
Hej på er :)
 
Igår skulle jag in till malmö för att umgås med min bror och kolla idol. När jag kommer dit vid 8- tiden ringer hans kompisar och ber han komma till hipp för lite afterwork/förfest. Så det var bara att pallra iväg som man såg ut och se glad ut. Kalle bjöd på rosé vin, det började till och med smaka helt okej - efter en flaska!
 
Lite senare började dem fixa inför ladies night på hipp och vid halv elva kom till igenkända ansikten. Blandat annat kusin med vän, malin med vänner och sanna med vän. Så jag stannade hela kvällen fram tills halv 4, då hade kalle spelat klart och vi kunde gå hem och sova. Pappa hämtade mig i morse vid 12-tiden. Vi tog en trip till pieces för att byta ut mina byxor som var för små, dock blev dem alldeles för stora, dem jag fick med mig hem. Så får åka och byta dem igen..
 
Jag skulle bara ta det lugnt på soffan och sova en stund när jag kom hem, istället bad mamma och hjälp med håret, idol gick i repris sen igår och sen kom Nicklas och dojjan och frågade om jag ville med och äta. Så vi drog till olerys.. Jag har fortfarande inte kommit i säng då det har gått alldeles för bra filmer på tv... Jag är svin trött!
 
 



Din Favorit

Roligt att läsa och fina bilder! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?