Hoppning :)
Publicerat den

Hejsan :)
 
Eftersom att jag gjorde ett nytt "hinder" / planker, var jag tvungen att inviga dem idag. Så Zamora fick hoppa lite smått inför hoppträningen/P&J på söndag. Vi åker till Lödde istället för lomma. Dels för att lommas utebana är så fruktansvärt dåligt, sen att fler som jag vet vem det är ska till lödde och även fota.. Alltid kul med nya ställen :D
 
Angående planken.. När jag sågade dem så såg dem rätt långa ut... Men när jag tog ut dem i paddocken... ja ni ser själva.. Men Zamora hoppade faktiskt dem på första försöket.. Trots att det är precis så att vi kommer i mellan..
 
 
 
För övrigt så hoppade hon väldigt bra och trevligt.. Red på ett vanligt spränger bett så hon blev något stark och jag kunde inte riktigt sätta tillbaka henne hela tiden. Men sprången kändes ändå rätt bra, och avstampen var skaplig på dem flesta sprången.. Jag kommer nog hoppa på mitt pelham eller Pessoa bett i helgen. Just för att jag ska ha lite kontroll då hon blir så stark. Speciellt nu när hon har satt så mycket muskler!! Ska bli så kul att visa bilder/film från helgen.. Ni ska få se så snygg hon är just nu !
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?