Motivation?
Publicerat den

Hejsan på er :)
 
Det är verkligen jätte trist att svika dem läsarna som går in och kollar min blogg varje dag och stannar kvar trots att jag inte bloggar så bra i en del perioder. En tid har jag en otrolig motivation till att blogga och allting känns så himla kul. Sen går det någon dag och man missar att blogga sen är man ute ur rutinen och bloggen får stå några dagar till.. Det trista är att jag tycker så mycket om att dela med mig av vad jag gör och min vackra Zamora.. Ändå är jag sjukt dålig på att uppdatera.
 
Vill först och främst säga TACK till alla er som kollar in lite då och då.. Jag kan inte sitta och säga att jag ska bli bättre på att blogga.. För det vet jag inte. Men jag ska försöka slänga in lite mer inlägg och oftare :D
 
Snygga hästen <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?