Plugg plugg plugg...
Publicerat den

 
Nu är det inte långt kvar..
 
Hejsan :)
 
Sitter med mina körkortsprov.. dagen har jag spenderat på körskolan, i ett bad , framför datorn och på hästryggen.. Mamma och mats var iväg på Zamora och fick hennes sadel helt omställd och korrekt nu. Så vart tvungen att skritta henne i 1h idag. Dock var det ganska bra då jag ändå hade planerat att bara skritta och köra lite lösgörande arbete i skritt med tanke på att hon hoppade igår. För övrigt kändes hon väldigt fräsch och hade en trevlig attityd och inställning till arbete i skritt. Gjorde helt okej skänkelvikningar åt både höger och vänster. En riktigt bra framdelsvändning mot höger, mindre bra mot vänster men det kommer. Vi tränade även mycket på att göra halt rätt och inte slita sig varje gång., Nä hon kändes fin idag trots att jag red på ett vanligt träns bett.
 
Körningen idag gick också bra. Det är inte alls långt kvar nu så jag har satt igång och pluggat ordentligt så att jag inte ska ha allting kvar till sista dagen. Igår kväll gjorde jag ett prov och idag har jag gjort ett och är inne på mitt andra. Skrev även upp dem frågorna som jag hade svarat fel på så att jag sedan kan träna och till nästa gång svara rätt. Nä det känns bra just nu! :) Ska bli sjukt nervöst men kul att skriva upp..
 
imorgon ska jag spendera dagen med mina kära vänner malin och hanna. Vi ska planera ett evenemang i november samt ta oss en god pizza och prata massa skit. :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?