Ramlade av Zamora...
Publicerat den

Tog ut Zamora på en runda i eftermiddags. Red på mitt vanliga spränger bett igen. Vill att hon ska lära sig att gå på ett vanligt bett. Dock blev hon otroligt stark, men jag får verkligen komma till ridning. Det är lite mer tjafs emellan oss. inget större eller allvarligt. Bara att hon vill springa på och jag vill att hon ska stanna kvar och jobba. sista galoppen på vägen hem var kanon bra! Fick ihop henne och hon började bära upp sig själv. Skönt! Hon är verkligen en rolig häst att rida varje dag.
 
Jag vart lite inne i mina drömmar när jag skrittade av henne. När jag svänger in på gården flyger ett skynke upp och Zamora flyger åt sidan och jag hamlar totalt ur balans. Lyckades hålla mig kvar en stund innan jag insåg att det var lönlöst och jag låg på marken. klumpigt! Zamora var snäll som stannade kvar. Trodde jag skulle få jaga häst. Men hon var nog lite trött efter turen.
 
 
 
 



olle

Haha, tack för det skrattet!!! Jag har ju sagt till dig xD



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?