S.o.M.M.A.r.E.N i Repris Del 1#
Publicerat den

 
Sommaren började den 3maj. Vi grillade för första gången i år och åt ute för första gången. Kvällen/natten spenderade vi på hipp senare. En mycket lyckad och trevlig kväll.
 
 
Girls Night, 17 maj.
 
Jag, Malin, Zara, Hedvig och Olivia, sparkade på oss party skorna och begav oss till hipp för en Girls night. Dock misstolkade vi lite kvällen, vi trodde vi skulle få se snygga killar i underkläder, i stället fick vi se spinkiga tjejer i underkläder.. om jag inte minns fel drog vi hem tidigt den kvällen..
 
 
25 maj åkte familjen upp till norrköpinge för att fira våran kusin Oscar som blev 20 år. Fick även träffa vår kusins nya unge harry. En  mycket trevlig kväll, med både lokal firande, shopping och utgång.
 
 
1 juni, Nya kläder från pappsen som var köpa i Norrköping kom på inför en middag. Hade färgat mitt hår rött och livet lekte. Älskar både skorna, jackan och ja allt på dessa bilderna!
 
 
 
 
 



Anonym

Hej! Hur lägger du in header på din blogg? Jag har samma tema som du men jag lyckad inte! Hade varit kul om eu kunde svara i ett inlägg :) btw, älskar bloggen! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?