S.o.M.M.A.r.E.N i Repris Del 2#
Publicerat den

 
30 maj - Första photoshoten. '
 
Inte den varmaste dagen, men på med klänning och fram med kameran. Olivia har tagit dessa underbara bilderna på Zamora. Älskar sommar känslan man får över dem med rapsen på. Behind The scens bjöd Olivia på en av ramling på spirit. UTAN HJÄM... Ena tyglen gick i sönder när hon kom galopperandes och spirit började bocka så Olivia var inte riktig beredd.. Lagom till studenten fick hon lite fina sår.. Dock var jag rädd att hon skulle slå i huvudet.. Men hon klarade sig. Tänk vad man gör för lite bilder...
 
 
5 - juni STUDENT
 
Efter 3 års väntan kom äntligen den dagen vi alla väntat på.. Jag kan inte beskriva i ord hur roligt vi hade den dagen. Men ni kan avgöra själva. En dag jag mer än gärna skulle göra om! Vilken känsla.. Dock slutade min kväll rätt tidigt då jag blev extremt trött.. Hade jag fått göra om kvällen hade jag supit tills jag storknat.. istället vaknade jag upp rätt nykter dagen efter. Klagar inte för det, Fick köra pappas nya Mercedes Amg cabbe, En bra student present ! :D
 
Jag vill bara säga åter igen tack till alla ni som ställde upp och firade min student! :D
 
 
 
21 juni - midsommar
 
Midsommar kom med raket fart. Jag åkte upp till stugan i norrköpinge tillsammans med mina kusiner. Där firade vi med våra andra kusin som bor i norrköpinge. En underbar helg och vädret var nästan på vår sida hela helgen. God mat och trevligt folk. Midsommar danser, kransar och lotteri priser. En underbar helg med andra ord..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?