Terräng Träning :)
Publicerat den

Dagens höjdpunkt - Zamora och jag hoppade trappa (tre steg terräng hinder) som var rätt så hög, både upp och ner.
 
Jag och sanna tog hästarna till tågarp idag och hoppade lite terräng.. Vilket var en kanon ide. Både hästarna och vi behövde detta. Zamora ställde verkligen upp till 1000, som hon alltid gör i terrängen och hoppade exakt allt jag styrde på. Inte en tvekan, utan öronen i högsta hugg. Det högsta terräng hindrena vi hoppade låg nog på 90 cm. Det kändes så lätt och underbart.
 
Jag fick i alla fall bort min rädsla för höjder.. När vi stod uppe på trappan som var en 3-steg trappa. kanske 50-60 cm högt i mellan.. Jag trodde seriöst att jag skulle dö.. Men Zamora gör allt så enkelt och bara traskar ner. Sen provar jag att komma i galopp uppåt - hon bara svävar upp över alla 3 utan att tveka, vilken kick.. Ni anar inte hur bra det kändes när man kom upp på toppen! Vilken HÄST!! WOW
 
Synd inte någon var med och filma oss men nästa gång ska ni få film det lovar jag!
 
Favoriter i repris :)
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?