Windows Live Movier Maker
Publicerat den

Jättefin video! Kan du inte driva ett inlägg om var och hur du gör dina videos? Jag vill verkligen kunna göra sånna med musik, ändra tempo och allt, men har ingen aning on var man gör det! Jättetacksam om du skriver om det :)
 
Tack så Mycket :D
Jag gör mina videos i Windows Live Movie Maker. Ett väldigt enkelt program. Oftast har din dator redan programet nerladdat, annars är det nog bara att söka på Google.
 
Först väljer jag ut alla Bilder/filmernajag vill ha och lägger in det i själva Movie Makern.  Sen fixar jag dem olika filmerna och försöker få dem sammansvetsad med resten av filmerna. Sen kan man lägga in olika övergångar/effekter. J
 
Det är lite svårt att förklara. Jag har lärt mig väldigt mycket med tiden och det är ett väldigt enkelt program. Om du vill kan jag filma någon gång när jag gör en film? Hade det varit av intresse?
 



Anneli

Hej! Jag är inte den personen som frågade om det utan fick träff på din blogg när jag sökte om göra video lätt med bilder. Så för min del gärna! :) Vad kul med ditt hästintresse, jag red lite när jag var barn men det är många år sedan nu. Jag får även berömma dina bilder! Duktig person bakom kameran :) Kram Anneli



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?